Broodplankenzo

Duurzaam geproduceerde eikenhouten snij- en serveerplanken.

Impressie van de eikenhouten planken

Uit Twente met liefde

We vinden het belangrijk om iets bij te dragen aan de maatschappij. Daarom bieden we mensen die het moeilijk hebben de kans om opnieuw aan de samenleving deel te nemen. Ook vinden wij het van belang dat er met zorg wordt omgegaan met de natuur, wij produceren onze snij- en serveerplanken dan ook uitsluitend met hout van bomen die toch al gekapt moeten worden.

Onze mooie en robuuste eikenhouten snij- en serveerplanken worden in eigen zagerij met trots en liefde geproduceerd.

Standaard assortiment

Tapasplanken

Verkrijgbaar in de volgende afmetingen:

• Tapas 95x20x2,5 cm
  • Tapas 65x15x2,5 cm
  • Tapas 45x15x2,5 cm

Snijplanken Robuust

Verkrijgbaar in de volgende afmetingen:

• Snijplank Robuust 55x25x2,5 cm
  • Snijplank Robuust 45x25x2,5 cm
  • Snijplank Robuust 35x20x2,5 cm

Advies voor onderhoud:

Na gebruik eenvoudig reinigen met een vochtige doek met milde zeep en / of water. Niet reinigen met sterke schoonmaakmiddelen! Dompel de plank nooit onder water en houd hem niet te lang onder stromend water. Na reinigen direct afdrogen met een schone doek en rechtop in een droge omgeving opbergen.

Smeer de plank, afhankelijk van intensiteit in gebruik, elke maand in met druivenpitolie voor een optimale verzorging van het hout.

Let op!
Onze eikenhouten snij- en serveerplanken zijn niet vaatwasser bestendig!